Edwint | Over Edwin de Vries
13396
page,page-id-13396,page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-7.9,wpb-js-composer js-comp-ver-4.9.1,vc_responsive
 

OVER EDWIN DE VRIES

Edwin de Vries is geboren in Almere op 11 december 1992. Hij is op 17-jarige leeftijd verhuisd naar Castricum om in een atletenhuis te wonen. Vijf jaar later is hij verhuisd naar Overveen.

Edwin de Vries is een (top)atleet, marketeer, (social en online) media expert en auteur. Edwin is aangesloten bij Team Distance Runners. Een organisatie die specifieke opleidingsmogelijkheden aanbiedt om talenten te ontwikkelen. Hij is hier vanaf 2004 bij aangesloten en heeft mede door de organisatie zich weten ontwikkelen tot de top van Nederland. Zijn doelstelling is om door te groeien tot de Europese top. Daarnaast is Edwin – samen met zijn broer Martijn de Vries – eigenaar van MediaMere. MediaMere is een marketingcommunicatiebureau. Een organisatie die jouw merk tot leven laat brengen. Ook hierin probeert hij de eigenschappen van een topatleet te integreren om het hoogst haalbare uit de organisatie te halen.

Over-Edwin-de-Vries

ATLEET

E-BOOK: IN VIER EENVOUDIGE STAPPEN NAAR ONLINE VERKOOP

Aantrekkingsmarketing is geen medium of technologie. Het is een marktbenadering die uitgaat van de manier waarop mensen het liefst aankoopbeslissingen nemen; weloverwogen, op basis van relevante informatie die zich aandient op het moment dat zij er naar op zoek zijn. Klanten komen naar jou toe, omdat je zinvolle content aanbiedt en dat klanten met je in contact willen blijven gedurende hun consumer journey – de weg die de consument tijdens het aankoopproces aflegt – omdat je voor de doelgroep iets toevoegt. Aantrekkingsmarketing gaat uit van verdiende aandacht. Je valt ze niet lastig, maar biedt interessante informatie aan.

 

Het uitgangspunt van aantrekkingsmarketing is dat mensen niet langer ongevraagd benadert worden met de reclame waar men zich aan ergert. Pas op het moment dat hij of zij zich online oriënteert op de aanschaf van een product of dienst bied je tijdens aantrekkingsmarketing gericht content aan die hem of haar verder helpt in het aankoopproces. De traditionele benadering maakt plaats voor een aantrekkingsbenadering. Daarnaast is aantrekkingsmarketing meetbaar door de online interactie van de consument, geeft inzicht in de KPI’s (Key Performance Indicators) en het rendement van de campagnes.

Heb je een leuk idee? Ik kijk er naar uit om je te helpen of mee te denken met jouw idee.